Post by leupasolicu on Feb 18, 2022 13:09:21 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Traffic Rider ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Traffic Rider IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ bedriegt oneindig geld ▞▞▞
▞▞▞ Traffic Rider 2022 version ▞▞▞
Het was leuk
je kan je er eens lekker mee uit leven, gassen maar. Maar met wat bochtenwerk er in, zou de game kwaliteit veel hoger liggen.
Mijn telefoon loopt nu vast
Traffic Rider Poygalar sbln
Zeer mooie app en makkelijk te spelen
Traffic Rider - Recensies - AppWereld
Geweldig spel, maar veel advertenties waardoor mijn spel crasht. Maar er is een vreselijk probleem met deze game, het bevriest mijn hele tablet en ik kan mijn tablet niet eens opnieuw opstarten, ik moet een paar uur wachten tot mijn batterij leeg is en dan kan ik mijn tablet weer gebruiken. Ik zal dit nooit meer installeren en ik ben nu paranoïde van alle kantelende racegames.
Besturing werkt helemaal niet ook niet na calibreren .Wat is er mis?
cool totdat je in 75 seconden 40 auto's passeert. Dat niveau is ongeveer waar ik afscheid moet nemen van deze gane. Het telt niet al mijn passen, of je gaat kapot terwijl het duidelijk is dat je dat niet zou moeten doen, of je verliest al je passen wanneer het plotseling de teller reset. Het spel was erg leuk en ik kocht een snelle fiets, maar zelfs dat kan dit niveau niet halen. Dus misschien gaan we uit elkaar. Succes.
Bijna een perfect spel niveau 1-3 is goed, maar daarna zijn de niveaus te moeilijk, fietsen zijn zo duur en beloningen zijn afval, er zijn geen dagelijkse inlog-energiepunten of beloningen hebben meer verbeteringen nodig
rot spel
Verschrikkelijk .... hetzelfde niveau meer dan 250 keer. Games moeten leuk zijn, maar dit is gewoon pure stress. Absoluut ontevreden over. Ik hoop dat er in de toekomst geen plannen zijn voor jullie om nog een game te maken. Verwijderen!!
Game graphics en alle bedieningselementen zijn erg goed. mooi gescript. maar levels zijn opzettelijk moeilijk gemaakt, dus de speler moet de video bekijken om het te voltooien. dat raakt de interesse.
Goed spel, maar missie 12 is een stom achterlijk niveau want ik heb dat niveau 32 keer geprobeerd en ik heb het niveau niet gehaald, want ik word ALTIJD geblokkeerd door de auto en ik word afgesneden, maar het is een goed spel
Het is erg leuk, maar je krijgt niet genoeg geld en daarom kom je vast te zitten in een van de niveaus waar je een motor van 55 duizend moet kopen en dat zal je eeuwen kosten en ik probeer het nu te verdienen, maar het is leuk als je een missie hebt.
Het is een goed spel, maar het is te moeilijk om geld te verdienen en je moet je motor op elk niveau upgraden. Kun je alsjeblieft de speel toch-knop toevoegen aan elk niveau het is saai om dat niveau opnieuw te spelen alleen maar om geld te verdienen voor upgrades
Traffic Rider Preteky jgyg
Eentonig. In het begin is het best leuk, iets om op te pakken en te spelen om 10 minuten te doden. Maar dan zijn het gewoon steeds weer dezelfde uitdagingen. Bovendien moet je opgewaardeerde fietsen kopen die een eeuwigheid duren. Ik speelde ongeveer een week en verloor mijn interesse.
Het is een heel goed spel, ik hou van missie, het is heel moeilijk, gemakkelijk
**Ik ben dol op dit spel" omdat je "aangepaste fietsen kunt krijgen en er" zijn veel kaarten**" en ik geef het vijf sterren *" het is de beste ✨🥰-game om te spelen en er zijn niet zoveel advertenties en daarom Ik vind het spel leuk omdat veel games veel advertenties kregen 5 van de 5 sterren
Ik vind het een leuk spel maar het upgraden van motor duurt het beste lang dus dat is wat minder.
het is leuk genoeg om te spelen, maar ze hebben duidelijk veel geld geïnvesteerd in het maken van dit spel omdat het duidelijk is dat ze op zoek zijn naar veel micro-aankopen. zijn manier om langzaam vooruitgang te boeken door de carrièremodus en werd al snel saai door te proberen de eindeloze modus voor munten te gebruiken voor 3 dagen genoeg om de volgende fiets te kopen om maar 3 niveaus van de carrièremodus te kunnen stijgen...
Advance Traffic Racer 2020 in de App Store
MCBox - tagalikha ng balat Aliwan hkcy
Wauw! De game is fantastisch, ik ben er dol op, en alles eraan is geweldig.
Superleuk spel en heel mooi gemaakt. Alleen wordt het wel heel lastig naarmate je verder komt.
Traffic Rider Balapan hux
Echt goed, een beetje traag in uitvoering en erg repetitief, maar als het je kopje thee is, dan is het echt een goede.
Ik heb een haat-liefdeverhouding met dit spel. Het spel is leuk, maar het duurt ALTIJD om munten te krijgen om een nieuwe fiets te krijgen om een missie te doen. En wanneer je getimed bent en tegen een kat botst, duurt het een eeuwigheid voordat je weer tot leven wordt gewekt, dus tijdverspilling.
O hou van dit spel, maar het heeft meer versnellingen en vaardigheden nodig
Het spel is opgezet om echt geld uit te geven. Leuk in het begin, maar frustrerend om over het algemeen te spelen. Snelwegauto's hebben soms een ongelooflijke snelheid, maar kunnen op een dubbeltje stoppen om je te laten crashen. Bespaar jezelf de moeite en opslagruimte door dit spel niet te downloaden.
Traffic Rider Apk v1.70 Download onbeperkt geld - APKSIM
Onrealistisch op de manier dat het moeilijker is dan het echte leven. - Bedieningspositie moet veranderen, omdat alle knoppen in de linkerhoek staan. -Je moet tussen 2 vrachtwagens kunnen rijden/wheelie (want in het echt kan het) - Je moet makkelijker geld kunnen verdienen. Dit is een doodle-spel, geen strategiespel...
Kan niet sturen
Real Traffic Road Racing - Bike Race Traffic Rider
Dit spel is erg leuk 😊 spel probeer dit spel dat je leuk vindt.
Niveau 26 of zoiets is onmogelijk, zelfs ik kan het niet en ik heb het gehackt met lucky patcher
Traffic Rider ! Mod, Games, Mario Run, Download Games, Driving Games,. Surface. Microsoft Surface. 19k followers. Follow. Trending games - Microsoft Store
Niet goed kan de tijd uiteindelijk niet halen als de snelheid hoog is
Nep hoeren kkr spel de gene die dit gemaakt heeft is echt kkr megoltje. Je hebt maar dicht langs een auto te en je gekeken hem al zo veel nepk je als je slechte kr spel maakt
Leuk spel, goede graphics en ik ben aangenaam verrast door de besturing. De uitdaging van geld en vooruitgang lijkt een beetje teleurstellend in termen van motivatie. Toch is het erg leuk.
Ze maken het in lvl 2 te moeilijk. Download dit spel niet
Tof spel maar de echte vette fietsen zijn niet bij elkaar te racen. En om dan 50 Euro voor de dikste motor te betalen......